haha

Jag får skylla mig lite själv faktiskt. Har ju inget paraply eller luva på min jacka så jag såg ut lite som en dränkt katt, hehe inte så farligt kanske men blöt blev jag den korta biten till gymet ! Kanske skulle vara något att införskaffa sig snart, regnar ju faktiskt ganska ofta! (vill ha sommar)

Syns inte såväl men blöt va jag:


Eriks snygga mjukisar som jag brukar träna i! De är stora som bara den så det var jobbigt att springa med dem på bandet. Det är iof alltid jobbigt men ända!

Försökte ta bild innan jag skulle gå till jobbet, se om det syns!



Energi hade jag iallafall, nu däremot så är jag trött och skulle kunna gå och lägga mig och sova middag (Klockan är ju en hel del så det är kanske lite stupid)

Kommentaren på gymmet:

- Såg inte att det var du på kortet, mycket finare i verkligheten.

Måste ha varit ett fult kort, för jag var inte så fager när vi kom dit haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0