Greys anatomy

Jag älskar verkligen detta program måste jag säga ! Det är helt underbart och jag fastnar i det! Pratade med Erik i reklamen, han och Rasmus kolla på hockey på en pizzeria ! hehe , berättade lite nyheter för honom, har ju så mycket att säga när vi bara pratar korta stunder! han är så go, mitt hjärta ! <3
Får se om han kommer hem i helgen eller inte ! Haha han var lite irriterad en stund där , får se om han inte tänker på det sen ;P

Måste tacka alla som förgyllde vår kväll i lördags, var kul med en riktig fest i lägenheten, för min älskling Erik som fyllt 22 år !! Ska lägga ut bilder ikväll eller imorgon, det var en super kväll måste jag säga fullt med underbara människor !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0