God morgon god morgon!

Idag skiner solen ute , helt underbart måste jag säga ! Blir genast mycket piggare då ;) Ska till skolan om en liten stund och räkna Algebra! hihi det kommer nog att gå bra, KANSKE ;P Pratade med Erik i morse och vi bestämde att han inte kommer i helgen utan jobbar in en dag och kan vara kvar längre nästa helg! Ska bli skönt att träffa honom då i allafall. Han är så duktig tycker jag, får jätte mycket beröm och de är super nöjda med honom!

Funderade på att ta med Tingeling ut i sele idag i solen, hon är den som gillar det mest. Tyckte att det var så mysigt igår när jag skulle lägga mig, dåkom alla tre och la sig i sängen hos mig ! hehe det är gulligt ! ;)



Hörs sen ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

Trevlig blogg :) Allt bra med dig?

2010-04-08 @ 08:21:46
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: marie

Lägga till varann på bloglovin?

2010-04-08 @ 10:29:22
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0