En riktig lång helg!!!

Och den spenderar jag med Erik min lilla ängel! Är såååå skönt att träffa honom igen så det finns inga ord för det , igår fick han paket och vi myste ! Det bästa var nog att vi somnade ihop, i varandras armar. Så idag är han iväg och handlar med Ewe och Nike , och sen ska vi åka till bergvik och kolla läget lite grann! Bara lilla gubben och jag ;) Ska få handlat lite grejer till festen i helgen som vi kan bjuda våra gäster på, hade tänkt mig lite dansspel också, aldrig några fel det :) Ska bli riktigt roligt det, ser i fram emot lördag ! Men idag ser jag fram emot en skräckfilm, mys i soffan och lite chips med mitt hjärta! <3 Det är en perfekt fredag det!!!! :)







Våran dag gubben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0