Nu ska jag snart gå till skolan

Ser inte i fram emot detta måste jag säga, det gick bra när jag lår i sängen men nu när jag har varit uppe en stund så försvann de flesta krafterna jag hade.. men jag måste försöka genomlida dagen faktiskt.. vill inte missa något och det är väl bara att ta några tabletter och se glad ut. Det värsta egentligen är ju sockret just nu, igår hamnade jag på 22, inte konstigt egentligen när man har en infektion men jag har höjt doserna nu så vi får se om det går ner snart! Har gjort mig i ordning i allafall, sminkat mig för en gångsskull, såg ju ut som fan när jag vaknade.. usch ! Igår hade jag lite feber, idag visade det ganska normalt när jag vaknade så det var skönt, men piss mår jag för det, jadu vi får se, slutar 5 idag så det känns som en evighet dit!!! Wish me luck !

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

hihi jaa :D du måste ju bli frisk gumman :D (L)

2009-09-03 @ 12:52:08
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0