God morgon ;)

Min dag ser inte så rolig ut, vädret suger och jag är trött. Finns andledning till det eftersom båda katterna väckte mig idag vid halv 6 på morgonen och jag gick och la mig 1 halv två. Hade gått och lagt mig tidigare i sängen men jag kunde inte somna, var tvungen att gå upp och skriva (snacka om inre stress) . Tillslut var jag så slut att jag somnade nästan på en gång men det känns som om jag vaknade lika fort av att Tingeling slickade mig i ansiktet och nafsa mig i armen. Scilla jamade... Jag försökte verkligen dra ut på tiden men klockan 10 över sex gick jag upp och gav dem mat! Mina små morgonpigga älsklingar ....
Idag har jag en rolig lista:
¤ Läsa Nils Holgersson
¤ Skriva läslogg till
Askungen
Törnrosa
Göra färdigt Robinson Crouse
Blåskägg om jag hinner
¤ posta ett brev till k-hamn
¤Hitta en saga på internet
¤ Lära mig sagan
Så de som tror att man är ledig bara för att man inte är i skolan har fel , iallafall när det gäller min kurs !!!
Är det bara jag som känner av att det kyliga vädret kryper sig på?? Hösten närmar sig med stormsteg och molnen täcker himlen nästan varje dag, pust, vill ha sommar en stund till! Bilden är iallafall sen jag och erik åkte skridskor förra vintern, bambi på hal is ;)

Kommentarer
Postat av: Laila

Nawh Tack :D världens sötaste är du :)

2009-09-01 @ 13:03:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0