Nu ska jag

duscha och göra mig själv till en fräsch människa igen haha är inte det direkt. Erik och jag har busat också, kan bli svettig för mindre! Men kul var det som bara den. Idag har jag läst lite grann men jag har ingen motivation just nu, har läst så mycket, skrivit så mycket. Så nu ska vi göra mackor och kolla på Green street Hoologan 2 , både jag och erik älskar ettan. Vi får se om denna håller måttet.



http://footballsupporters.files.wordpress.com/2009/03/green-street-hooligans-2-2338628-473.jpg

Så nu är det bäst att sätta igång här så att vi kan mysa hela kvällen lång! Underbart! Ska lägga ut lite mer bilder men det gör jag sen eller imorgon ! Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0