Gårdagens outfit

Sabina kom upp hit innan, åkte inte till malin förrens åtta, var hemma och vaktade katterna. De får inte vara själva för länge! Så vi passade på att ta några snygga outfit kort, självklart skulle mina älsklingar vara med på korten :) Sen provade jag att göra en frisyr, den blev läcker måste jag säga! (Mamma som är frisör, har det väl lite i blodet haha)



Jag lockade fyra slingor, plattade härtsvansen och hade flätor på sidorna ;)



Nya linnet från Gina Tricot, blev helt förälskad i det. Och Scilla är med och posar ;)



Var det inte snyggt bak?? Lilla Dollar är med också! Första gången på outfit kort ;)



Tingeling fick vara med och visa skorna. De har faktiskt Erik valt ut på skopunkten ;)

SABINAS OUTFIT!

Hon ville posa med Dollar ;)




Hon plattade håret igår och satte upp det med en svart blomma. Hade en klänning från Gina Tricot, jätte fin, Hon passar i blått!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0