När allt faller

och jag inte kan lita på mig själv? När ingen annan kan lita på mig, vad finns då kvar? Jag är instabil men jag försöker verkligen, det ska ni veta. Det är inte lätt och jag har aldrig känt såhär. Vet inte vart den starka, självständiga Malin har tagit vägen? Kommer hon tillbaka? Har inga svar på mina frågor , bara att jag uppskattar allas hjälp och stöttning. Det värmer!
Mamma och pappa kom hit igår, Pappa och erik åkte på hockey :) de hade roligt och färjestad vann ju också! Jag och mamma pratade , skrev ner tankar, hon masserade mig, och vi pratade och grät ! Det behövdes och jag uppskattar att ni kom hit! Älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: Mimo

Det där med mammor verkar vara ett fint påhitt :-) Jag är glad att du finner styrka i din, för det behöver du hjärtat <3

2009-11-13 @ 14:45:30
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: Madicken

Ha en bra Lördag kvääll :D

2009-11-14 @ 21:58:49
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0