Mina älsklingar!!!

Som sagt en segkväll :) Men den har varit väldigt mysig, Erik och Stefan var iväg förut och köpte hockey grejer och då var jag själv hemma med mina godingar. Kokte lite ägg och bredde mig några smörgåsar, mums. Vem säger att man inte kan ha det mysigt själv ibland? hehe nu står erik och spelar Wii , jag funderar på att lägga mig snart faktiskt! har ju skola en heldag imorgon sen blir det nog lite shopping! aldrig fel det ;)


Erik spelar Wii, haha ser lite sliten ut ;)

Dollar sover på min hand , har precis klippt klorna, han var så duktig. Petat näsan har vi gjort också! Haha jag är trött, det syns , har mina söta nallebyxor på mig! Skönt!

Min bebis är vaken ;)

Han växer och växer med dagarna som går, kommer att bli en stor kille sen!

Men han är inte lika stor som Tingeling ;P Här sitter hon och väntar på att leka lite med en snodd ;)

Hon är så vacker alltså! :)

haha det sy¨ns att Scilla ligger mycket på den filten! Hår hår hår :) Hon är trött, hon busade med Dollar förut så nu vilar sötnosen lite ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0