Har sett i

fram emot att sova men nu sitter jag här ändå, vad är det för fel?? När jag ska till skolan så är jag världens tröttaste liten malin och nu när jag kan sova hur länge jag vill då är jag uppe. Men känner jag mig själv rätt så går jag in och bäddar in mig i sängen igen ;) Har ju sovit dåligt den här veckan och börjat tidigt i skolan så jag är sliten! Är inte så kul när man är på en jätte bra föreläsning också känns det som att jag ska somna ! Denna gång hade det verkligen inte med föreläsningen. Igår va det en dag som gick i ett, först till skolan för att sedan ha en 4 timmars lång föreläsning, slutade strax efter klockan ett. Då pratade jag med Sabina och jag visste inte om jag skulle hinna med till stan. Mådde inte speciellt bra, lunchen blev över ett och då kände jag av diabetesen kraftigt. Så allt blev skit stressigt och sen i sista sekund så löste jag det och följde med. Det blev en snabbis på stan ;) Sen kom Ewe ner från sin praktik och vi gick på stan en stund. Sen kom Nike och alla gick till gina ! Sen åkte sabina och jag ewe nike gick för att bli hämtade av Erik och Malin ;)
Det blev storhandling på willys för ewe och nike ;) Så där var vi en stund alla fem ;) Nike behövde hämta sina skridskor (de är iväg och åker idag, Erik , Nike, Timmy och Brathen) så då svängde vi förbi Färjestad och tillsist skåre! Och sen var vi bara tre, Malin följde med oss hem och vi spelade tv-spel ;) Mariokart! Erik bjöd oss på mat (eller vad man nu säger) Jätte gott! Sen var det Greys anatomy ! Vilken höjdpunkt!!!
Erik och jag låg och pratade länge inatt , det var skönt att göra, han är så go som alltid ställer upp, hur trött han än är !
Mys med älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0