En ny dag..

med regn utanför fönstret ser dock ut att bli lite uppehåll. Är bra det för jag ska ta en morgonpromenad sen. Var så skönt när jag och mamma var ute och gick igår! Jag ska försöka att få igång det igen. Sockret ligger så mycket bättre när jag rör på mig mer. Det gynnar mig på många olika sätt! Igår somnade jag ganska sent, har varit vaken mycket under natten, ändå var jag uppe klockan åtta, får ju inte sova bort hela dagen;P Eller det kanske jag borde ha gjort, kommer att vara sliten ikväll igen!
Ska nog följa med och åka skridskor sen till Tingvalla, haha får se hur det går, blir nog roligt ! Om jag inte får jätte ont i fötterna men då får man vila en stund helt enkelt. Minns att jag och erik hade det jätte mysigt förra vintern när vi åkte. Han är jätte duktig på att åka, även om han aldrig spelat hockey! Min lilla stjärna <3
http://www.nybro.se/upload/Bilder/Skolor/Kristvallabrunn%20skola/F-6/isbana.jpg

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Trist med regn

2009-11-08 @ 12:06:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0