Det är inte

meningen, känns inte som jag styr längre riktigt...

Kommentarer
Postat av: Carro

Tja!

Råkade klicka mig in på din blogg :)

Tycker den är skit bra...

Hade gott

Kram

2009-11-20 @ 00:49:41
URL: http://cada.blogg.se/
Postat av: Martin Cöster

Hej,

Kunde inte hitta din mejladress så därför använder jag mig kommentatorsfältet istället. Tror att det kan vara av intresse för dig och din blogg

Bayer Healtcare har precis lanserat sin nya blodsockermätare CONTOUR USB där man med hjälp av lättöverskådliga diagram och grafer direkt i datorn ättare planera och analysera sina värden på både lång och kort sikt.

Om du vill prova en CONTOUR USB kan du skriva till [email protected], uppge adressen till din blogg och dina kontaktuppgifter så kommer den på posten.

Mer info finns på : www.bayercontourusb.se

Facebook page hittar du här http://tinyurl.com/ylh55ut

2009-11-20 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0