Vilken skojig helg, men vad trött jag är !

Som sagt i fredags så var vi juh på Volbeat :) hehe Sen vaknade vi väl ganska sent på lördagen och erik fick sms av Marre om hockeyn , sen ringde han stefan och frågade om de skulle iväg, så det blev så ;P Vi åkte iväg till Bergvik och mötte sabina och stefan där , de köpte biljetter och drog hehe , vi stannade kvar och shoppade :) Jag hittade ingenting men S hittade massa fina saker :) bland annat 3 par skor och en SKIT SNYGG skjort klänning :) haha Det var jag som hittade det mesta :) Sen så köpte vi foundation , blev himla bra det alltså ! Sen ringde Elin och kom förbi hemma hos Sabina , Men jag var hemma och ducshade .. När jag sedan skulle åka för att hämta tommy så hittade jag inte nyckeln , ingenstans ... (bilnyckeln) Det är rätt svårt att komma iväg utan den... Fy fan va ledsen , sur arg jag var, Anne och Stig kom ner och hjälpte mig leta . men vi hittade den verkligen inte, inte ens efter att vi vänt upp och ner på hela jävla rummet. Vi var till och med ute liksom !! När jag fick reserv nyckel brummade jag iväg , rätt upprörd om man säger så ... är ju inte kul att tappa bort en så viktig sak... Men när jag och Tommy kom upp så hade De där hemma hittat nyckeln, TUR !!! Det tackar jag för.. 
Sen började de dricka, Elin, Erik, Tommy, Sebbe och Stefan, Men inte jag och Sabina... vi var inte sugna och jag får inte det just nu heller så :/ Men sen kom simon också så då var vi tre chaufförer ;P hihi , Jag och simon körde i olika bilar till Max när de blev lite fyllehungriga ;P haha 

När de sedan bestämt sig för att åka bil under natten och alla fick plats i en bil så åkte jag och S hem för att kolla på förhäxad, tog inte många minuter sen sov vi så sött i soffan ;P Haha sen kom killarna hem och väkte oss, jag och Erik kom väl hem vid halv 5 , så jag är lite trött idag haha ;P 

Söndag 
Idag sov vi till halv ett , sen väckte Stig oss eftersom det var mat :) Blev så sur när jag såg att det snöade som fan IGEn , är så trist, VILL HA VÅR !!!  Men det kommer väl.... Sen åkte erik iväg och grejade med bilen och jag och handlade. Sen blev vi bjudna på mat av S och S :) haha skit gott, tacos blev det :) 


So LOng :) 


Min outfit när vi var på volbeat :) 


Erik och Simon när vi väntade på att de skulle börja spela :) 

Elin och jag när vi hade tjej kväll sist :) 

Malin och Ewe på tjej kvällen :) 

Jag på Max , med Sebbes snygga keps haha 

Erik med den snygga kepsen ;P 

Haha påtal om snygga huvudbodnader , denna provade jag , det är Andreas haha ;P 


Sabina när jag hade sminkat henne :) 

Puss och godnatt ;P haha 





Jag är nervös alltså ... börjar sätta igång nu.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0