Skola , redovisning .. mysig dag :)

Har haft en bra dag även om början av den söööög ! Har aldrig hänt på universitetet att jag försov mig men det gjorde jag idag, Madde ringde precis klockan nio när vi började lektionen: 
- Hej, vart är du? (madde) 
- jag ehh .... FAAAN , har försovit mig!! (jag) 
- okej, skynda dig (madde) 
. ja , hej! 
Så lät det ungefär haha , fick kuta runt som en idiot, erik gjorde frukost medan jag tog tabletter och satte på mig kläderna.. fick dock inte i mig så mycket men det gick bra med sockret ändå. Vaknade nio och var uppe vid skolan halv tio, ganska bra ändå :) Sen hade vi redovisning hela dagen... vårt drama arbete .. fan vad jobbigt det var att sitta och lyssna när man satt på golvet timme efter timme, hade 10 min rast och lunch... ojoj kroppen sa ifrån i allafall ! men det var en intressant och givande dag! 

Sen kom vi hem och jag gjorde mat, burkskinka och potatis, är så jävla gott alltså!!! Sen la jag mig i sängen, nära på att somna, då ringde tommy och johanna :) så vi åkte till öb :) Efter det blev det snabbt hem , lämna grejerna vi köpt och åka till stefan och Sabina :) Satt och kollade på lite serier sen spelade vi plump (som jag vann stort haha, nej men jag vann i allafall) Sen spelade vi chicago :) då vann Erik ... Nu är vi hemma , skönt det med ibland , speciellt eftersom klockan är över ett och vi är väldigt trötta, stackars stefan som ska upp om 5 timmar... ! lider med dig! 

Vart en jätte bra dag :) 

so long ! 


VOLBEAT PÅ FREDAG, FAN VILKEN LYCKA , SKA BLI RÖÖÖÖÖÖÖJ !"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0