sjuk...:(

Vet inte riktigt vad min kropp vill säga till mig men idag lyssnade jag i allafall på den och var hemma idag. Vet inte om det beror på om det har varit så jävla mycket med min stackars kropp, den orkar väl inte så mycket mer...kanske inte jag heller... har varit jobbigt den senaste tiden men jag hänger kvar. Kvällarna är i allafall bättre , imorse var ett rent helvete, vaknade med 15 i socker och det är verkligen inte bra... men men ,,, vad ska jag göra liksom ? Bara att ta sig skolan imorgon.. hehe

So long

Kommentarer
Postat av: Lill Kussen Nea

jag vet hur det är jag har vart sjuk idag jag mådde illa och hade ont ihalsen var hemma idag från skolan :( mår bättre nu har bara ont i halsen :)

har studiedag imörrn ;) hur har du det ??

///Linnea

2009-03-19 @ 21:17:31
URL: http://neeamoreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0