nu ni jävlar ...

Ska vi snart ut på vårt tema arbete , ska bli jätte roligt alltså  ! Vi ska ha ett Pippi tema, med en förskoleklass, det ser jag verkligen i fram emot :) ska bli kuligt ;P Men men idag har det inte hänt så mycket här på kvällen, har varit såå skönt, är trött som fan ! Imorgon ska det vara min och eriks dag <3 Vi ska ner på stan, kolla lite i affärer, kanske äta eller spela bowling eller nått :) ska bli mysigt faktiskt :) Tror det blir mysigt, något som är ännu mindre mysigt är dett DÅLIGA väder!!!!! Blir så himla trött , ville ju verkligen ha vår ! men men den kommer väl tillslut ... hoppas jag i allafall.. skullle vara skönt med lite värme.. 









finns människor som alltid ställer upp , som lyssnar, som tar hand om en , jag älskar dessa människor och jag strävar alltid efter att vara en !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0