hehe inte så långt kvar ..

Tills vi ska dra :) hehe kanske låter lite besatt men jag älskar verkligen volbeats musik :) kan nästan alla låtar utantill , och det ska bli så roligt, spännande att gå och kolla på dem :) jag hoppas att min favorit spelas, Mary anns place, jag kan ju alltid hoppas :) äntligen haha, synd bara att jag inte ens kan ta mig ett glas vin för att jag varit dålig liksom..inte för att jag måste dricka när jag går ut men ..... det ska ungefär klämmas in 2000 pers vid stora scenen om jag förstått rätt liksom, sånt klarar man mycket bättre när man är full , eller lullig i allafall ! men jag hoppas att det ska gå bra , för jag ser verkligen fram emot det !

Åh jag hoppas att vi kan resa allihopa , haha vi har ju så kul jämt !!! :)


Nej nu ska jag upp, fixa till det sista , rätt nöjd med outfiten idag, skulle ha ett par höga pumps så skulle det vara perfekt men det vågar jag nog inte idag, så som jag kommer stå och hoppa och sjunga !!!!!!! haha fulla folk överallt, ingen liten nykter person som ska till nöjes ? ;P haha


So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0