trött....

Ojojoj vilken lååång dag det har varit, lång men samtidigt kort.. har jobbar 11-19 inte så mycket kvar av dagen efter en sån tid! Varit i k-hamn, kom många kända ansikten, alltid lika roligt!! Mamma och pappa kom också! Alltid lika stort leende på läpparna när jag ser dem, kan inte be om bättre föräldrar! <3 guldvärda! Sen fick jag åka med stefan och Sabina, vilken tur jag hade :) underbart gjort av dem!! Nej nu ska jag sova, känns lite svårt att somna när jag inte vet om Erik lyckas komma hem i natt ,,, han är på fest i skattkärr, en ju en bra bit hem igen om man säger så!! jag orkar nog inte hämta vid det klockslaget de skall hem skulle jag tro!! men jag gör allt för erik så skulle han ringa skulle jag rusa ut till bilen ändå! Så är det om man älskar någon så högt, som jag älskar honom! 
Han är ju min riddare av många olika andledningar, hade aldrig orkat utan honom. En riddare i cowboy hatt ;P 



GOD NATT ! :) 

Kommentarer
Postat av: Martina - En helt underbar blondin;)

Hej:) Jaa, det är mysigt. Och när dom spinner och kurrar alldeles bredvid <3

2009-06-13 @ 00:19:47
URL: http://missisnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0