Willys och myspys !

Vi var som en stor familj som var iväg och handlade ;) I helgen frågade Malin om vi skulle åka till Willys något och handla, nja det skulle vi väl inte direkt men jag skulle prata med erik. Sen frågade Ewe och NIke om vi skulle iväg! (Det är lite jobbigt att storhandla utan bil därför de frågade oss) Så igår bestämde vi att vi skulle åka. M jobbade så hon skulle möta upp oss vid willys vid tjugo i sex så innan det hämtade ci N och E i Skåre ! Sen hittade erik pant i hela bilen så vi fick några slantar där, haha mest loka (Jag kör på det istället för dricka eftersom jag har slutat med det helt) sen drog vi in och handlade, E och N hade super fart i affären och försvann snabbt, jag och erik skulle inte handla så mycket så vi gick lite mitt i mellan, malin gick sist ;P Men tillslut var alla på samma ställe i affären! Erik hittade ett spel som han köpte till wii och jag unnade mig kräftor för 99 kronor , men det var det värt! Det roliga var att vi hade ganska mycket grejer bak i bilen (måste rensa där någon dag när vi har TID och ORK! 
Fick lite små panik när vi stod och skulle betala, Jag och erik hade 3 kassar , Ewe och Nike hade 5 kassar och malin hade 6 kassar. Blir ju samanlagt MÅNGA KASSAR (14 st) hehe . Hur skulle det få plats i bilen när den var full i folk ? 
Haha men vi lyckade faktiskt, men det såg ganska skoj ut !! 


Erik och min övertrötta resa till skåre, haha vet inte vad det blev men lajban var det i allafall ;);) 
Måååånga kassar och en sänkt bil ;P haha men vi lyckades i allafall få in allt !!! good work ! 


När vi kom hem försökte jag med alla medel få kräftorna tinade, jag la dem i varmt vatten och sen kokade jag vatten och hällde på ! haha så de blev tinade och GODA !!! Jag älskar verkligen kräftor de är underbara ! mums mums ! Jag var jätte hungrig så det var väldigt efterlängtat att äntligen få äta, så vi hyrde film och vi gjorde i ordning inför en myskväll !! 

Min köttbullsmacka, har redan börjat tugga på den! 
Kräftor , mmmmmmmmmm !!!! (det lukta typ kräftor överallt men jag njöt bara !! 

Haha det var fler som tyckte att det luktade gott ;P såhär låg vi och myste framför filmen I taket lyser stjärnorna. Sen låg vi och lyssnade lite på musik och Erik försökte lära sig lite mer om hur man fixar en blogg bakgrund och allt sånt, känner att jag behöver lite förändring på det planet! ;) 

Så såg den kvällen ut, hade perfekt sällskap ;) En kille, två katter :P 



Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en fin dag ❤

2009-07-28 @ 11:18:46
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0