Vilket kvällsBUS !!! ;)

Haha jag och erik blev väldigt övertrötta innan vi skulle gå och lägga oss! woho vilka bilder det blev!!! Det började med att erik gick runt som ett monster och Tingeling reste ragg mot honom och blev jätte rädd. jag bara vek mig av skratt i sängen både när jag hörde honom och när jag såg honom!! Ujjj Erik är verkligen någon jag kan skratta med! Vi var lite knäppa igår men jag måste ju visa den sidan av mig själv också: 

Monster Erik som tingeling blev så rädd för ;) 
Hon gömde sig under sängen :)
Buskalas ;) Om ni undrar vem jag ligger och kramar så är det Hugo ;) <3 
Mysiga ;) 

Sen så släppte Erik världens prutt och fy fan vad det luktade , det var vidrigt, erik sprang ut !! Och jag bröt ihop i skratt och visste inte vart jag skulle ta vägen !!!! Se själva : 


haha gud vad roligt det var, katterna trodde nog att vi hade blivit knäppa !! 

Kommentarer
Postat av: sannie

till och från :)

du kan se några teckningar/målningar som jag har gjort. de finns i kategorin "just another work of art"

2009-07-31 @ 11:11:05
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: emma

hahah sötaste bilderna

2009-07-31 @ 11:41:11
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0