Valde

Att inte gå och lägga mig, ska fixa lite i lägenheten , igen ! är ett evighetsjobb att få i ordning helt ;P haha vårt problem område just nu är väl typ.. hehe klädgarderoben ;P Det är o organiserat som fan , så det är inte så lätt att hitta allt man skall ha ;P Men det ska fixas någon dag här, men det får jag och erik göra tillsammans tror jag! Vi har ganska mycket kläder båda två, eller det beror väl kanske vem man jämför med hehe , antingen för mycket kläder eller för liten garderob ;P haha jag satsar på det andra alternativet, känns bäst då ;) 
Vet inte om min mobil håller på att dö.. den funkar inte så bra i allafall... vet inte vad som händer. pratade med malin förut och då bröts det och efter det så började den blinka, gick inte att göra något med den, sen stängde den av sig och efter 10 min satte jag på den och då var min bakgrundsbild borta.. nej snart är det nog dags att köpa en ny.. men jag hoppas att denna inte ger upp riktigt än för jag gillar den verkligen :) Är en Nokia N73 :) Inte den nyaste men den är min liksom, har blivit personlig ! :) Vi får se ! Nu ska jag i allafall snart göra lite mat, vet inte riktigt vad än men jag hittar alltid på nått , lite fiskbullar kanske ? ;P Nu ringde Malin igen och samtalet bröts IGEN , fan blir lite smått CRAZYYYYY !! usch.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0