Usch vilket sätt att vakna

Som vanligt väckte ju Tingeling mig och tur vaf ju det, en liten ängel. Så jag gick upp och gav henne och Scilla mat. 5.54 stod väl klockan på. När jag reste mig ur sängen snurrade hela jorden och jag kände mig väldigt dålig. Så det var bara att gå in och kolla sockermätaren:
2,8 är inget bra värde att vakna med, började ju ta extra insulatard igår men jag tror inte att det berodde på det för när Elin och Mia var här så fikade vi och då tog jag en extra dos insulin på 7 enheter. Tror att det har att göra med det! Är fortfarande lite rädd för att sova igen men jag borde ju få en rekyl efter detta (vilket betyder att kroppen själv höjer sockret ännu mer, och då blir jag hög) Så jag fick väcka erik så han sprang upp och hämtade russin som jag fick äta. Sen gjorde han frukost så att jag skulle få i mig mer, äggmackor stod på listan : 

Det var gott, nu mår jag lite illa så det är nog bäst att jag går och lägger mig om jag ska orka med denna dagen. Ska lägga ut bilder på mig och erik övertrötta, gud vad vi skrattade igår alltså ! haha Men de kommer senare klockan är ju bara 06.34 så det känns vettigt att somna en stund igen ! 

Men god morgon i allafall, hoppas er dag började bättre än min ! ;) 

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: vad är det dårå? :(

2009-07-31 @ 06:47:45
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0