Stackars min bebis :(

Jag var iväg till Mc donalds med Sabina och då ringde Erik och berättade att Scilla hade jamat hela tiden efter att han hade damsugit. Sen såg han att hon haltade och att hon blödde på tassen ! Fick lite panik och vi skyndade oss hem. Bärde upp henne och kollade på hennes tass och det såg inte så bra ut... Jag kramade om henne och hon pussade mig på handen, min lilla älskling! Nu ringer Erik till djursjukhuset och frågar hur vi ska göra... usch jag blir som en rädd mamma nu och vi skulle egentligen på kalas men nu ska vi åka till kliniken så ska de kolla på henne !!! :( usch får riktigt ont i magen... 


Min stackars lilla flicka ! 



Vi hörs sen !! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjenamors! allt bra idag? =) kramar

2009-07-28 @ 18:12:43
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0