Måste först börja med helgen, som jag fick sota för rejält..

Eller ja helgen började väl redan när vi åkte till Liseberg på onsdagen, super roligt, mysigt och underbart sällskap! Vi åkte vid åtta på morgonen och jag sov en stund på resan dit, sen virrade vi bort oss och körde nån/några mil fel haha ! Det kan man skratta åt nu i allafall! Sen kom vi äntligen fram till Liseberg, och första åkturen blev : 

Lisebergsbanan ! Lika rolig som alltid , vi åkte det mesta , och vi tog Mimos "oskuld" på kanonen ;P Den är häftig alltså, hehe var nervös första gången jag skulle åka den men nu var det bara kul. Hörde de där hjärtslagen hela dagen haha :) Balder var ju ett måste, så jag och Erik om fram till att vi skulle pussas när kameran tog kort, GUD VAD BRA DET BLEV!! haha vi var tvugna att köpa kortet! Sen när vi åkte igen tod Mimo och tommy ett puss kort, de köpte det också! så nu har vi puss kort i balder alla fyra. Nej det var en rolig dag och en mysig sista stund då vi gick till trädgården och tog en massa kort! Ska bjuda er på några här :) kom väl hem runt 4 på natten! 



Torsdagen har jag redan skrivit om (hemma kväll med..) Som innehöll sena nätter god mat och en ny bekantskap! 

Fredagen SKULLE ha blivit en lugn kväll men icke sa nicke , inte för oss i allafall. Jag erik och Malin satt här uppe och drack lite vin och pratade på balkongen (regnade ju faktiskt inte just då) . La ut bilder från denna kväll under: Lekt lite med kameran. Var jätte trevligt sen kom tommy och Mimo upp en stund och sen körde tommy ned oss till stan i min och eriks bil :) Så vi tog ut lite cash sen så började vi gå ned mot stan.. vi visste nog inte riktigt vad vi skulle göra men vi var förväntansfulla i allafall. Då mötte vi Simon, Sebbe, Perra och Stolpe. Så vi allihopa gick till Score för att ta ett glas eller två. Jag köpte ett gott glas vin, har aldrig gillat det de har på krogen annars med detta var gott, tror att det var det som brukar gå på reklamen , ocean någonting! hehe 13 % med gott ändå;P Sen åkte MAlin gumman hem, hon skulle jobba dagen efter så hon tog det lugnt, så vi andra drog till Harrys (första gången jag var där) Började prata med en jätte trevlig tjej och dansade med henne jätte mycket! Sen kom Simon och sebbe och dansade med mig ett bra tag! var kul! Haha erik och de andra hade redan gått ut då utan att säga till ;P Så vi gick ut när det stängde vid två tiden. Sen tog alla bussen hem till oss och jag somnade som en stock vid 3 tiden och de andra festade vidare till halv fem, haha jag hörde inte ens ett pip! bra jobbat av 5 grabbar måste jag säga!! 

På lördagen kom min underbara lillasyster Jessi , har saknat henne nått så fruktansvärt! Blev överlycklig när jag hörde att de skulle komma. Det var Jessi och Rasmus hennes pojkvän. Ni skulle se dem tillsammans , de är såå goa mot varandra! Så det kom och vi bjöd på lite tacos och sen började vi dricka lite, egentligen är inte tvådagars något för mig men denna helgen blev det så ! Sen kom MAlin, tommy och Mimo upp också! De drack de också! Vi lyssnade på lite musik, pratade , tog en sväng med ölspelet och hade det allmänt trevligt! Sen skulle vi ner til stan , tommy och mimo gik hem då (de skulle till hans farmor dagen efter så de var inte så sugna på att gå ut) Men vi andra åkte ner och Malin åkte hem hon skulle återigen jobba dagen efter ;P Men vi gick in på Arena ( jessi och rasmus kommer bara in där förutom score) Fy fan vad lite folk det var där inne , vi gick ganska snabbt ut och så gick vi till score , vi tog en bowling runda och JAG vann haha ! woho ! Det var nog mest för att jag inte var speciellt berusad och bowling proffsert Rasmus var lite mer berusad ;P haha men lika glad var jag för det ! Vi hade tagit stämpel på arena och gick tillbaka dit vid ett och då var det mer folk, jag och jessi shakade loss på dansgolvet och killarna satt och pratade ! Kul att dansa med sin syster ! <3 Sen gick vi och åt på Sibylla , mums sa magen  ! Sem kollade vi vad en taxi skulle kosta 120 spänn hem, DET ÄR BILLIGT vill jag lova ! haha sist med ett annat bolag så betala vi 265 kronor! Trevlig var mannen som körde också ! Sen åkte vi hem, plockade , diskade, spelade wii och tillsist somnade, den som somnade först var Rasmus hihi ! Lovely kväll ! 




Det var våra sena nätter, roligt som bara den men det ledde till att jag fick åka till akuten på onsdagen, detta berättar jag om i nästa inlägg för nu har vi tänt ljus och ska mysa framför en god film i soffan. Bara ta hand om varandra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0