Hemma kväll med ..

God mat och gott sällskap :) Sabina och stefan har bjudit oss på mat en dag för en vecka sen så jag fick den briljanta iden att bju tillbaka det idag :) elin ringde , hon kanske blir karlstadbo snart :):):) hihi kul ! Vi drog till Bergvik , satte oss ute och väntade på att Elin skulle hämta oss, trodde att hon hade glömt vart vi bodde ;P Det tog ett tag så jag och erik satte oss utanför lägenhets huset ! Jag som har problem med magen började självklart få ont som fan, för att komma till det jag skulle så var det så att erik kollade på mig. Jag frågade honom varför han kollade på mig så. Han frågade genast om jag hade ont i magen , han sa att han såg det på mig. Han visade hur min blick blev och hur mitt kroppsspråk såg ut, han sa att han såg det efter 3 års tid. HUR GULLIGT ÄR INTE DET ?? haha jag blev i allafall jätte glad inombords kunde inte riktigt visa det när jag hade såå ont men jag log det bredaste leendet inne i hjärtat :):) <3 
Sen kom Elin och vi åkte till Bergvik och shoppade lite, jag hittade en jätte fin duk på hemtex :) ska ha den i köket ! Sen gick vi till bolaget ocg handlade på oss lite smått och gott , vin vin och lite mer vin typ ! Sen åkte vi till Willys och handlade saker till middan, köpte några potatisar som var skit coola och Goda !!! Vi gjorde fläskkottletter och berne och en god sallad :) Sen började erik och stefan och elin dricka, jag och sabina var nyktra :) Sen stod de ute på balkongen och de började prata med grannarna , eller grannen Tuva, och hennes killkompisar! Så de kom över hit, jätte trevliga var väldigt kul att ses , alltid roligt med trevliga grannar! Så vi spelade lite guitar hero och tjatade på :) sen gick vi över till hennes lägenhet och kollade hur det såg ut, Det satt Gurkan och Sture ! två stycken jätte fina fåglar !! :) De var tama som bara den också ! skit gulliga !! Så festen fortsatte till ungefär tre på natten , kom i säng vid halv 4, hehe trött idag ja !! men kul som busen var det !!! 


Ska uppdatera lite om Liseberg också när jag skriver nästa gång och bjuda på lite bilder :):):) hihihi 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0