Har fixat lite inför resan ..

Hann med det idag också ;) I kristinehamn letade jag upp mitt pass ( haha var brunhårig på det) och mitt cerifikat eller vad det heter! Som visar att jag får ha med mig, insulin, sprutor, spetsar , mätare på flyget och i bagaget! Ganska bra att ha så att säga hehe ! Fick lite tips om att ha insulin i så många väskor som möjligt och i mitt handbagage så att det inte finns någon risk att jag står utan det i Kuzadasi (Vet inte ens om det stavas så haha ) Men det är dit vi ska i allafall den 13 augusti! Kom på att jag fyller ju år den 6 aug , haha inte så långt kvar nu , blir 21 ;) Känns alltid så konstigt att byta ålder, blir så ovant att säga ;P Får väl träna: Jag är 21 år gammal... haha låter knäppt ;P 

Sen har vi köpt en kylbag till insulinet som är livsviktig eftersom insulinet kan förstöras om det är för varmt ! usch det är så mycket att tänka på, men jag ser i fram emot det. Första gången jag och diabetesen flyger tillsammans ;P;P Imorgon blir det läkaren kvart i 2, får se hur alla mina värden ligger, hoppas de ligger bra ! Men det märks ;P Haha sprang runt och letade efter lappen från sjukhuset som en galning , tur att jag hittade den i allafall !!! 

Nu ska jag bjuda på lite bilder när jag var något mörkare i håret ;P 
'
Detta var när jag bodde i Filipstad , hehe rött som vanligt: (det hårdandet har jag tappat bort :(  ) 
När jag bodde hos eriks föräldrar ;) 
Här började jag blondera mig igen ( min normala hårfärg är blond) 
Här hade jag väldigt mörkt , lite rött ser det ut ;P 
Och nu ÄR jag och kommer Förbli blond hehe , för usch vilken process det var att få det bra, tappade nästan halva hårets tjocklek!! Kul att kolla på gamla bilder måste jag säga , erik såg annorlunda ut också ;) 

Kommentarer
Postat av: K A T J A | livet och allt därtill.

Det är ett rent helvete att bli blond när man har varit mörkhårig ;o Huvva!

2009-07-30 @ 13:26:06
URL: http://kingandqueen.blogg.se/
Postat av: Emma Simonsen

har du fått diabetes? :\

2009-07-30 @ 16:25:13
URL: http://emmasimoonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0