God morgon !

Någon som är pigg och glad denna söndag? 
Haha jag är trött som busen, ögonen bara hänger och jag är trött. Har i allafall hunnit med att äta frukost, två grova rostade mackor med leverpastej och smörgås gurka :) Känns bättre att komma upp på morgonen nu och äta frukosten, var nog därför jag fick åka till sjukhuset för att jag hade missat det några dagar, vad så lite kan göra mycket! Tingeling min älskade lilla kisse väcker alltid mamma på morgonen (Jag alltså ;P ) idag var det klockan 6 !!!! usch och fy och stön. Hon brukar varje  morgon hoppa upp i sängen och börja stryka sig i mitt ansikte och slicka mig på armen. jag vaknar då men jag vill inte gå upp riktigt än kände jag , då små nafsar hon lite i ena skinkan! Det kittlades för hon är så försiktig ! Sen gick hon och slicka på armen igen, var bara att gå upp och ge dem mat 6 på morgonen det ;P Vad gör man inte för sina älsklingar ??? 

Scilla ! 
Tingeling ! 

Har fått ett önskemål att jag ska visa hur jag sminkar mig, ska försöka göra det idag med bilder, före och efter och under processens gång. Ska ta kort på sakerna jag använder också!! riktigt roligt att få det önskemålet !!! :) tack ! 
Sen tänkte jag ta lite kort på saker i lägenheten och lägga ut, blir kamera hela dagen hihi ! Men nu ska jag nog vila lite, har inte bestämt mig om jag ska sova en timme till ;P 

Vill också tacka för alla goa kommentarer och till alla läsare :) guldvärt !!! <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0