God morgon

Vaknade nyss åt min frukost som jag gör varje dag vi denna tiden ;) känns som om jag har rutiner nu och det är väldigt viktigt. Annars blir det som inlägget jag skrev om sjukhus besöket , och det vill jag inte igen kan jag säga !! Men jag är trött och sliten , ska gå och lägga mig en stund till. Sen är jag sugen på en lång promenad i det hmmm "vackra" vädret. Nej här är det mörka moln som vanligt men jag hoppas att solen skulle kunna tränga sig fram en stund ! 

Känns som om sommaren bara springer iväg.. utan själva sommaren ! känns lite tråkigt men vi ska ju till Turkiet i allafall och där måste det ju vara soligt !! ;) 

Nej nu ska jag vila ögonen en stund hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0