affärer , affärer och skratt !

Sabina ringde och frågade om jag ville följa med till Jysk, hon och stefan skulle köpa ett nytt köksbord nu eftersom de har gjort om i köket! Jag hade inget för mig så det tackar man ju INTE nej till ;) Så hon hämtade mig vid ett tiden och då kom hon med godsaker till mig för att jag varit så dålig : 


Nu kanske man kan tänka , varför sötsaker när jag har diabetes och legat högt? Joho nu det kan jag svara på, Detta är en mycket nyttigare och mindre söta grejor! Hon använde suketter istället för socker i kladdkakan! Så underbart go så det finns inte ! Har inte smakat ännu, har precis ätit mat och är proppad så det får bli lite senare. De brevid är formade som hjärtan men dessa är det vanligt socker i så de får Erik äta mest utav!! 

Som jag skrev förut så fick jag mig några skratta!! S skrattade också så hon blir nog inte sur haha ;) 

1. Vi körde nedför gatan utanför mig och jag kollar upp mot balkongen och erik står där och vinkar. Så jag vinkade tillbaka och sa till Sabina att vinka ;) Det gjorde hon, mot bilen som vi mötte!! Hon hade ingen aning om vem hon skulle vinka åt utan vinkade i tron åt att vi kände dem! Hon frågade åt vem då, erik svarade jag. Det var då vi fattade att hon vinkade åt några snälla människor som faktiskt vinkade tillbaks åt henne! Haha stannade bilen tre sekunder för att skratta färdigt sen så åkte vi ;) 

2. När vi var inne i en blomaffär så stod jag och kollade på kort och S stod i kassan. Då ropar hon, Malin jag har inte med mig mitt kort. Hon hittade lösapengar och ringde direkt till Stefan för att kolla så att kortet var hemma och sa till honom att föra över till det andra kontot! Sen ställde jag mig i kö och skulle ta fram kortet, Jag hade det inte med mig heller! Snacka om pinsamt , som tur var hade S lösa pengar så att det räckte! 

3. S välte saker inne på en affär ;P Bara en liten men det var roligt ändå ;) 

Sitter och funderar så att det knakar , har för mig att det var något mer. Lägger till det om jag kommer på det senare ! Det var i allafall en väldigt trevlig dag och jag hittade lite smått och gott. Mest på Ikea , diggar den affären faktiskt! Fast jag gillar gamla grejer också, från loppis och sånt ;) 

Detta var det jag köpt de senaste 2 gångerna jag har handlat : 
Hittade jätte fina ljusstakar på Ikea för 19 kronor styck!! Billigt och jätte fina, hittade också svarta ljus som jag har letat efter i blomaffären;) 

Eftersom Vi har ljustblått i badrummet blev jag glad när jag hittade denna ram på Ikea: (mattan och handdukarna är ljusblåa) 

Jag som älskar allt som är RÖTT och doftar gott köpte självklart ljus också! Älskar dem, de tar slut fort för jag tycker det är en så underbar känsla att tända lite ljus på kvällen och krypa in i eriks famn och mysa! 

Sen har jag köpt massa annat fint, take a look : 
Scrapbook papper jag ska ha som tavlor! 

Massa vykort, de med röda blommor på till vänster ska jag också rama in ;) 
Har gjort i ordning mina krukor med pinnarna jag köpte härom dagen ! Rean på hemtex ! 

Det var lite grann av det jag har inhandlat, är väldigt nöjd måste jag säga ! Det är en helt fantastiskt känsla att få handlat till sitt eget hem! Och Erik gillade alla grejer också vilket hjorde mig super duper glad ;);) Jag och S tog även en fika på Ikea och provade helt underbara stolar på EM ! Ser de inte SKÖNA ut ?? massage och grejer ! bara sådär 28000 ksonor, kände att plånboken inte håller för sånt, men nån gång kanske ! 



So long ! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tack för en super trevlig dag!

2009-07-26 @ 23:18:14
URL: http://loovesitis.blogg.se/
Postat av: Super duper Sabina

Ja tack för en underbar dag!

2009-07-26 @ 23:20:49
URL: http://loovesitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0