Vilken vecka :)

har varit i skolan måndag och tisdag sen har vi inläsningdagar från torsdag till fredag men en av lärarna kunde inte ha lektionen så vi var lediga på onsdagen också, var en slapp vecka.. men fick alltid nån uppgift att göra eller nån bok att läsa ut ! känns aldrig som jag är ledig helt, finns alltid något hemma att göra liksom ! Men men sånt är livet! har haft underbara dagar med kompisar , först så kom stefan och sabina och erik och stefan kollade på hockey , medan jag och sabina kollade på top model och sedan en film som hon hade med sig :) Den var bra och det var mysigt :) hann och snacka lite skit också haha :) Sen på onsdagen var det en mysig dag då vaknade vi föör tidigt för mig på en ledig dag , halv nio usch jag hatar morgonen ! Men det gick bra sedan åkte vi till badhuset vilket var jätte mysigt ! :):) kallt men ändå ;P sen blev det hem äta, gå ut med grace och sedan packa i ordning lite och åka ner till staden , där vi tog en fika :) sen sprang jag och Malin i affärer, hittade en jätte snygg klänning (turkos typ) tror att jag ska ha den i helgen när vi ska till Karlskoga eller den svarta kjolen jag köpte :) hehe Sen efter stan tog jag bussen till Skåre, hade en filmkväll hon och jag , kollade på Taken (igen) hehe , den är ju så bra  , ... Sen pratade vi och kvällen slutade väl vid klockan halv tio , nio hos ewe, var riktigt roligt !!  :) sen hem och mysa med min plutt !! :)

Nej har varit riktigt bra dagar med helt underbara människor ! Nej nu är jag i k-hamn , har varit med Elibn när hon tatuerade sig hehe , faith på underarmen , blev jätte bra ! Fan va sugen jag blev på att Lejonet ska få en kompis haha ;P Men det får jasg vänta lite med hihi ! Nej nu ska jag laga mat sen ska jag köra mamma och hämta Carina :)

So long !





Det slutar inte ..... blir endast värre , varför hjälper du mig inte ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0