vad kul det har vart egentligen...

Det är det fortfarande , ser fram emot helgen som bara den!! haha ska bli skit roligt faktiskt , men jag kom att fundera på alla tillfällen vi varit ute den senaste tiden, det har varit as kul, visst alltid är det väl npgot men sånt minns man inte dessa dagar! hehe , nej jag käånner mig piggare idag än igår.. var helt fel allt då... vet inte ... en del vet vad det handlar om... :) andra inte... ;P nej jag och erik ska snart städa för att jag har tjatat mig till att vi ska städa INNAN folk kommer imorgon.. tycker att det ska vara snyggt då! så det ska vi göra hihi , de ska ju ha killkväll här :) och spela wii , blir nog mycket guitar hero skulle jag tro haha !! Medan vi ska ha en tjej kväll hemma hos Malin ! ska bli roligt.. snacka snusk som vanligt hahaha <3 Vi är inte riktigt normala hihi ! 

Känns så himla roligt att börja umgås mer med er flickor :) jag tror ni vet vilka ni är <3 




Madde och Magnus :) 

Madde linnea och jag 

Malin  och jag, ja jag är full... haha

Stefan sabina och jag, stafan ser ut att ha något viktigt att säga haha! 

Min och ewes egna fest haha ;P 


Nej nu är det nog bäst att sätta lite fart här haha, kan ju inte sitta vid datorn halva dagen men i och försig , har vi hunnit ner på stan, handlat alkohol , kollat i affärerna i skåre, köpt godis , Och handlat på coop ... så det är inte så himla dåligt för att ha vaknat klockan 11 haha, vi har till och med ätit mat också.. men som ni vet så måste jag juh det... annars blir diabetesen arg på mig hehe ! (längtar tills ikväll då ska vi äta bakadpotatis och kött) fy bubblan vad gott !!!!!!! 


So long ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0