Tjej hmmm kvällen ;)

japp den omtalade lördagen är över nu iallafall, det var roligt men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Det blev tjejkväll en stund i allafall sen kom Peter och hans killkompisar hem till lägenheten. De gick lite tidigare än oss till nöjes. Det blev tyvärr ingen sanning eller konka :/ men det får bli nästa gång! Precis innan vi skulle gå till Nöjes så ringde Erik när jag satt och kissade hihi , och berättade att han varit jätte duktig och inte tagir emot någon sprit alls, blev jättte stolt över honom ! (han blir knäpp utav sprit) så det blev jag glad över ! Sen blev det en galen väg till nöjes haha , elin och jag e knäppa ! Tack alla girls för kvällen!  


Jag och Ewe :)

Malin :)

Anette :)

Kusinerna, jag och Elin :)



Brunetterna :)






Ego ;P

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Söt du är :)

2009-01-18 @ 21:19:50
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0