En av de första gångerna vi träffades


Här är det precis när jag och erik träffades i början, tror att vi precis har blivit tillsammans, vi sitter på systar (eller amigos) som det heter nu :) Gillar verkligen detta kort, är skönt att se tillbaka i tiden ibland, vi har ju hållt ihop ett bra tag nu, och längre ska det bli. Ser verkligen en framtid med Erik, är en underbar känsla att se att det finns en framtid tillsammans<3 



Hittade lite teckningar jag hade försökt måla av på erik när jag bodde i Filipstad :) hehe långt ifrån bra men jag är nöjd i allafall haha, stefan har ju till och med sin bild framme som jag målade åt honom när han fyllde 25 ;P Så jag hoppas han blev så glad som han sa :) 



haha , ja jag gav det ett försök i allafall :) älskar att måla , är så avslappnande och skönt att sitta och bara vara. (om det inte går jätte dåligt då , finns risk för att jag blir lite lätt irriterad då haha) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0