Vilken dag :)

Har varit i töckfors med stefan och sabina :) Tog många roliga kort... De frågade om vi ville följa med till köpcentret där för de skulle köpa massa skidgrejer , och det gjorde de vill jag lova :) Massa saker ! Billigt var det också.. jag plockade på mig en del också , hehe köpte: 

- Ett hårband 
- Ett diadem med en jätte söt rosett på :) 
- Fotfilar (som jag ska ta med till k-hamn för där har vi inga bra)
- En jätte fin ring :) 
- En gosedjurs gris (skräll mig) 
- Döskalle klistermärke som man kan fästa på kläder
-Skor (ett par praktiska denna gång faktiskt)
- En jätte snygg slips , med japp såklart döskallar på (tror den blir grym nästa gång jag går ut) 

Det var nog allt tror jag , det var en mysig dag... den blev längre än vad vi trott men nu är vi hemma i allafall :) Fick ett sms av Anna min handledare som blivit sjuk :/ Hon frågade om jag ville vicka för henne imorgon .. och jag ville verkligen det ger mig så otroligt mycket att få vara en riktig lärare om så bara för en dag! så jag Skrev till min lärare att jag inte kunde komma imorgon och så skulle jag sända henne arbetet! Känner att jag behöver lite solljus just nu och vet ni, det får jag verkligen av barnen! 


So long ! 

(har en massa bilder jag ska lägga ut när jag får tid) 

Kommentarer
Postat av: elin



ja de känns jäkligt skönt, har varit inne på en massa diabetes bloggar, alla verkar ha de så lätt inga bekymmer eller ingenting, jag själv tycker att de är hur svårt som helst med diabetesen och vet fortfarande inte så mkt om den.. eller jo men du kankse förstår hur jag menar. okej! hur märkete du din diabetes?

2009-02-08 @ 21:19:41
URL: http://eliinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0