vad finns det att säga ?

Har bara legat och legat ... blir bara mer och mer besviken på sjukvården.. men inte min läkare hon hjälpte mig verkligen idag! Men självklart ska alltid något krångla , fick inte ta proverna idag .. de var tvugna att tas innan klockan 10 !! det var det ingen som sa till mig ... jaja ...får väl ta det på måndag .. Om jag orkar hålla ut dit, jag vill verkligen inte läggas in men de runt omkring anser att det vore bäst... nej fy , får panik ... har redan missat en dans lektion .. kan ju inte missa två i rad känns det som.. och redovisning på tisdag... usch.. Vet ju inte heller hur jag får tag på vår nya dans lärare jenny !

Måste tacka 4 personer som verkligen varit ett underbart stöd hela tiden, Mamma som alltid , Pappa som verkligen fick dem att öppna ögonen, Erik min prins som alltid finns där, Och Ewe tack för all stöttning och för de uppigande samtalen! <3
Uppskatta det så himla mycket alltså, skrev hela tiden och frågade om jag hade tagit proverna , hur det gick. förslag på vad det kunde vara, pratade med mig om det, lyssnade när jag berättade om allt, hon förstod och i ett sött sms skrev hon : "Tänker på dig"
Tänker på dig med gumman , vet att du har det svårt just nu, ville bara tacka dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0