Kvällsmys , med mig själv :)

Har precis tagit en 45 minuters kvällspromenad med Grace, hon är lite mörkrädd det märktes klart och tydligt men hon var jätte duktig! Vi gick fot när hon kände sig lite osäker, då kom vi framåt! Men nu skulle ha sett henne när vi skulle gå hem, ojojoj vilken fart alltså! då hade hon bråttom hihi ! men dra i kopplet det får hon inte för mig , men det gör hon nästan aldrig så! Nej det var jätte mysigt, jag , Grace och min mp3 som går i högvarv på låten Ironik - stay with me ... älskar den låten! 

Nu sitter jag här med en varm kopp te och ska snart nanna kudden, är trött som tusan, har varit en lång men roligt dag! Ska platta håret lite , ser ut som ett litet troll just nu haha, ska ha mitt nya hårband imorgon och en ny tröja som jag köpte på gina för , japp tro det eller ej 29 kronor :) jätte fin lila långärmad sak :) ska ha kjol/klänningen till som jag fick av Simon :) Nej nu hoppas jag att Erik kommer hem snart , han, stefan och sebbe är ute och drar i kryckan som de säger igen! hihi boys will be boys <3 


God natt , sov så gott ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0