ikväll blir det fest ..

för de flesta utom mig haha , Erik och sebbe var sugna på att dricka idag, visst det skulle vara roligt att gå ut men jag har varit och är fortfarande så himla dålig.. Blev helt slut av att gå på bergvik men jag hoppas att det vänder snart, orkar inte med detta längre.. ! Men haha ska få sminka sabina idag , ska bli skit kul ! hon sa att jag inte fick sminka för mycket haha men det är jag som håller i sminket ! (hon får bli missnöjd om hon vill, haha bara ja blir nöjd ) nej då men jag ska göra mitt bästa , är faktiskt duktig på att sminka :) Snart kommer pojkarna, Sebbe, simon , tommy stefan och lilla sabina som blir den ända tjejen ikväll :) inte här hemma men som följer med på nöjes hehe , blir nog kul för dem:) 

Nej nu ska jag plocka lite i rummet, måste ju se lite fint ut i allafall !! 

ha det bra , So long ! 

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej!! Det är bara bra med mig, det är ett helt nytt liv som börjat här uppe i Sunne och jag trivs hur bra som helst! Hur mår du själv? Av vad jag har läst på bloggen verkar du inte må så bra fysiskt i alla fall.. :/ Puss o Kram

2009-03-02 @ 09:08:07
URL: http://bollibolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0