en lugn kväll..

Haft myskväll med Erik idag , bara han och jag kollade på film, åt morötter med dipp... kan det bli bättre ? Jo det kan det nog ... känner att det är något på G i kroppen... hoppas att jag inte håller på att bli sjuk.. är det sista jag behöver just nu är fullt upp i skolan denna vecka ! Och alla veckor kanske man kan säga :/ jaja jag får väl hoppas på det bästa i allafall... Har mått lite dåligt idag... omskakad från igår.. antadligen för att det var första gången det var riktigt riktigt illa.. Känner att jag inte har kontroll längre ... inte över diabetesen inte över mina tankar .. är en fruktansvärt jobbig period just nu... både fysiskt och psykiskt ... men det vänder alltid .. det brukar det göra i allafall... Funderar på att söka efter lite hjälp både från diabetes mottagningen och börja gå till en psykolog igen .. tror det skulle hjälpa mig ur denna onda cirkel.. har ju hållt på länge nu .. det började innan jullovet och bara blivit värre och värre ... med allt , diabetesen, attacker, mörka stunder.. Men allt löser sig så småning om .. hoppas bara att det inte tar alltför lång tid att bli mig själv igen.. tänker speciellt på Erik som är med mig när det bryter ut ... kan inte vara lätt för min ängel.. men jag kan inte rå för det och jag hoppas han står ut med mig... det tror jag att han gör.. finns ingen som honom... <3

Kommentarer
Postat av: elin nilsson



hej malin! roligt att du tittade in :) jag har haft diabetes sen år2000. du själv då? /mvh Elin

2009-02-08 @ 17:38:32
URL: http://eliinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0