Ljusen är tända

Vaknade vid sju tiden, gick upp och klappade mina tre älsklingar god morgon. Sen strosade jag runt lite, kissade och sen skulle jag lägga mig igen. Men då fick jag världens ryck, gick upp och gjorde frukost och tände massa ljus överallt. Sen gick jag in och satte mig brevid Erik och väckte honom. Så han fick överraskningsfrukost! Mysigt som bara den! <3


Och kaffe hade jag självklart gjort ;P

Erik innan jag väckte honom, bilderna är så ljusa pga blixten, var mörkt när jag gick in ;P


GOD MORGON :)

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej,

Mitt namn är Martin Cöster, jag jobbar för Bayer Diabetes Care på PR-byrån Prat PR.

Eftersom du tidigare fått information och skrivit om den nya mätaren Bayer Contour-USB undrar jag om du skulle kunna tänka dig att kika in på Bayer Diabetes Cares fanpage på Facebook.

http://tinyurl.com/yh97dh2

Vår tanke är att sidan kan vara ett slags nav för kommunikationen med alla som är intresserade av Bayers mätare och stickor. Kanske har du lust att skriva ett inlägg om att sidan finns så fler kan ansluta sig och ta del av den.



Hör gärna av dig om du undrar något eller behöver mer information.



Med vänliga hälsningar

Martin Cöster

2009-12-17 @ 15:06:07
Postat av: Charlotte

Vilken underbar morgon Erik fick.. Kul att se Erik när han sover.. Fint hade du gjort det oxå.. :)

2010-01-22 @ 10:04:28
URL: http://litenjordgubbe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0