Vilken morgon..

Är trött som ett djur, och regnet öser ner, roligt att vara hemma ? Nja , solen längtar jag efter och att bada i poolen på morgonen ;) Katterna är underbara och jag känner hur mycket jag har saknat dem! Scilla blev av med tratten igår , hihi Vi skrattade åt lilla stumpan , så underbar , hon tvättar sig hela tiden ;) Det behövs nog. Ska snart äta mat sen om det blir ett uppehåll i vädret så skall jag gå ut och gå , med Mp3 och bara tänka. Skulle vara skönt, men först ska jag packa upp, orkade inte det igår, blev så mycket annat då + att vi nästan inte sov på nätterna ! Sega och trötta som busen både jag och Erik. 




Finner inga ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0