svartvita bilder...

Gillar du inte sprutor och sånt borde du inte läsa detta inlägg i allafall inte kolla på bilden på mina DIABETES grejer, tyckte att bilderna var så häftiga, några utav dem i allafall, fick något slags djup (även om det bara var en enkel sketen kamera haha) Jag tyckte att det var lite roligt och sen gillar jag verkligen svartvita bilder ! Eftersom jag skriver mycket om diabetesen så ville jag visa några bilder också på just mina grejer ! 

Testade först på Erik, om vi hade fått rätt inställning på kameran: 
Han fick blixten rakt i ögat! 

......................................................................................................................................
Sen tog jag lite ego foton om jag får säga så, ville testa olika vinklar och vilken känsla som gick att få fram genom kortet. Har ingen aning om jag lyckades lite grann, jag hade bara kul ! haha jag är inte och tror mig inte vara någon fotograf direkt, ingen jag skulle kunna bli heller så detta är bara skoj bilder! 

Tycker ändå att ögonen utstrålar något här ! 
........................................................................................................................................

Sen fotade jag händerna hihi ;) jag hade inte så mycket att göra med andra ord haha !

......................................................................................................................................
Här kommer diabetes grejerna! Kolla om ni vill: 


Vad tyckte ni?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0