Solen skiner

Var skönt att vakna av lite värme måste jag säga ! Underbar känsla.. ska snart äta lite frukost och vila en stund, är fortfarande jätte trött och sliten. Det ska bli skönt att ha energin att ta tag i saker jag måste , även om det är jobbigt. Men det måste göras, för allas skull. Har varit så stressad sen jag kom hem att jag legat högt i socker pga detta. Usch usch .. I turkiet låg värdet alltid bra ! Allt påverkar verkligen sockret , just nu fick det en negativ effekt måste jag säga ! Hoppas att stressen lägger sig och att det blir normalt med sockret igen! vi får se.. 

Nej nu ska jag äta, och drömma mig bort lite ;) 




Kommentarer
Postat av: Madde

Saknar turkiet som tusan.. Måste vi göra om inom en snar framtid. Underbart. Helt ofärglömligt. Hoppas det ordnar sig med allt vännen. puss

2009-08-22 @ 12:34:07
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det var ganska så kul! :)

Okej :D

2009-08-22 @ 13:24:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0