Mycket framför mig !

Känner mig stressad inombords måste jag säga! usch.. men det är roliga saker som står på schemat men när det blir för mycket får jag lite panik! Idag ska jag träffa Ewe , ska bli roligt, var ett tag sen nu ! ;) 

1. Imorgon ska vi med Scilla till veterinären igen. 
2. onsdag ska vi till liseberg med jesper. 
3. torsdag fyller jag år, och erik och jag har tre år. 
4. Många frågar om jag skall ha födelsedags fest, osäker men det vore kul. 
5. Måste till apoteket och köpa allt till resan. 
6. måste hämta resväskan i k-hamn.
7.Lämna katterna hos mamma och pappa. 
8. växla in pengar
9. Nästa onsdag åker jag till turkiet, måste städa innan vi åker ;) 

Så jag har lite framför mig känner jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0