Hemma från en lång promenad.

Var skönt att komma ut och gå, när jag kom hem hade Erik städat och fixat! woho, go älskling, han hade också köpt en massa frukt som jag ska smaka lite på sen. Nu ska det bli ändring i mitt liv, jag måste , orkar inte må dåligt över högt/lågt blodsocker längre ! Erik ska snart på bilbingo med sina föräldrar och jag ska stanna hemma, blir väl att kolla på lite tv och mysa och greja inför imorgon för då åker vi till liseberg ;) Åka massor blir ! Ska göra ägg mackor och sånt gott, sen köpte vi banan också, så jag ska ha med mig det! 
Blev så förtvivld här, kollade Scilla och då nådde hon fan i mig ner ändå till tassen, hon kommer ju aldrig att bli bra om hon slickar på den!! Så nu fick jag sätta på henne en scharf bakom tratten som trycker fram den så nu ska hon förhoppningsvis inte nå! usch usch, har i allafall pratat med S om hur hon ska göra imorgon angående tassen och allt sånt! Så jag tror att det går bra , känner mig säkrare nu iallafall, kommer inte ha ont imagen när vi åker hoppas jag ! 

Hoppas ni haft en trevlig dag! 

Kommentarer
Postat av: smini'

haft en bra dag today?=)

2009-08-04 @ 17:14:16
URL: http://sminis.blogg.se/
Postat av: smini'

dagen har varit helt ok :)

2009-08-04 @ 18:33:07
URL: http://sminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0