Fullt upp hela helgen! Nu kommer uppdateringen!!

Som sagt så var vi ute i fredags och åt! Det var en hel mysig kväll och det var riktigt trevligt. Pratade om allt mellan himmel och jord ungefär! vissa disskutioner kunde jag inte delta i kände jag för då skulle inte min kväll bli så bra, haha men det blev massa annat prat också ;) Var jääätttteeee god mat måste jag säga , jag beställde en fläskfiletoast: 
Det var fruktansvärt gott kan jag säga !! mums filibaba !! Ser gott ut också va ? ;) 

T var nykter så vi åkte bil ner till stan, var skönt det också , men det kostar inte jätte mycket med taxi ändå! så det hade inte varit några problem går ju bussar också ;) Så alla möttes inne i stan vid 7 tiden, vi var lite sena, sen satte vi oss ute på deras servering! Var lite skeptisk först mot att sitta ute men de hade värme grejer där så det var skönt ändå, och en massa filtar hehe ;) Här är en liten glimt av kvällen : 

Malin och Sabina , de att mitt emot mig ;) 
Jag och mimo , haha vi satt i någon konstig hård soffa, så mimo fick typ sitta på en upphöjdnad , fast det gick bra ändÅ ;) 
Mimo, Tommy och Erik , hehe jag ocj erik satt inte ens brevid varandra haha ;) Så kan det bli efter snart 3 år ;P 
Stafan och Sabina satt och myste ;) 
Jag och Mimo delade på en flaska vin , gott som busen fast det var 13 procent! 
Mitt vin glas ;) och lite av Malins tunga såg jag nu ;P 
Nu är samtalen igång, haha under maten var typ alla tysta sen började vi prata igen ;) 
Tommy hade det gött i hörnet ;) Erik bytte sida, han sprang och kissade så mycket ;) 
Stefan med en finurlig min ;) 


Malin tog kort på alla vid bordet, synd att hon inte var med också!!!!!!!

Tackar för en underbar kväll !!! 

Sen ska jag skriva om lördagen woho , skojig kväll !! 





Kommentarer
Postat av: Mimo

Tack min sötnos :-)

Hur är det med dig idag? Tog ni taxi direkt från Nöjes? Väntade på stan i 1½ timme på er om ni ville ha mat, men ni dök inte upp haha. Gick ni och åt?

2009-08-02 @ 16:56:58
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: Alina

hoppas du haft en bra helg! =)

2009-08-02 @ 18:42:22
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Leia

Gottgott.

2009-08-02 @ 22:15:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0