Besvikelsen är stor...

Har suttit och pratat med erik om det en stund nu, vet inte vad jag känner.. Pratade med Linnea och Madde om det också, och det var skönt att de förstod hur jag menade. Tyvärr känner jag mig själv så väl att jag kommer backa, utan att säga ett ord, bara vända ryggen sakta med säkert, speciellt efter idag..... Vet inte varför men jag kan inte acceptera det, är en konstig känsla av besvikelse och det kan jag inte ta...Hade varit okej om det idag hade varit annorlunda. Får se hur kommande tid blir men jag kommer nog förlora mer än jag trodde efter denna resa, kanske inte, men det där tajta som jag hade innan jag åkte slinker ur min hand... Kommer aldrig få det vi hade innan resan, inte någon av oss och det kommer märkas... Känns fruktansvärt jobbigt men vad ska jag göra när hela kroppen skriker att det är fel!! Nej de har gjort ett val och det måste jag också... känns jobbigt och ledsamt men hur ska jag ha reagerat då? Nej inresset att jag är tillbaka är fruktansvärt litet och intresset för att ställa upp minskar varje sekund...  Som jag skrev tidigare, Jag har verkligen fått upp ögonen ... och det sårar ... 

Hur kan personer ändras på en vecka ? 


Måste ge tusentals pussar till Mimo och Tommy som har tagit hand om våra älsklingar så otroligt bra !!! Har varit lugn under resan för jag har märkt hur duktiga de har varit. Mimo, ett STORT tack till dig !!! 

Tack Älskling ! för en underbar första utomlands resa tillsammans !!!!! Det har varit underbart och min kärlek till dig bara växer! 

Tack alla Underbara som varit med under resans gång , ni har gjort min vecka hel !! Så mycket skratt , så underbart det har varit , detta har varit en vecka jag kommer minnas hela livet!! Vänskapen bara växer sig starkare !



Tårarna började helt enkelt att rinna... kan inte stoppa det... 

Kommentarer
Postat av: Mimo

Tror att vi får ta oss en liten pratstund du och jag imorgon, blir orolig för dig, vill inte att du ska känna dig sårad och besviken. Jag finns här för dig, tveka inte att rycka tag i mig om du behöver en hjälpande hand och några värmande ordx <3

2009-08-20 @ 22:47:59
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0