Älskade underbara erik hittade den !!!!!!!!

Haha erik satt vid datorn i 5 minuter och hittade klippet jag letade så efter .. jag fastnade så vid det och har säkert letat i 2 timmar (Nörd jag vet det) stolt över det också! Jaja skit samma , det viktiga är att erik hittade den, trodde nästan att jag inte skulle få se den och även om den inte är som let me sign så ville jag så gärna se den igen och om man inte hittar den så blir man ju GALEN!! hihi men inte nu längre !!
En liten blandning av Twilight och den kommande filmen New moon ;) Det jag gillar mest är rösterna som kommer upp....
Tack älskling !

Kommentarer
Postat av: Laila

Sött :)

2009-09-01 @ 02:13:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0