Allting blev helt plötsligt såå stressigt!

Sitter här och lyssnar på lite musik innan jag ska dra igång att läsa en bok till. Läser en Svenska kurs nu som riktar in sig på just litteratur, väldigt intressant, frågan är bara om jag klarar det? Jag ger inte upp i första taget så det är väl mest att ha koll på vad man ska läsa och när man måste läsa det. Idag tillexempel blev allt fel, först läste jag i morse , sen flängde jag runt och hämtade almanackor och sen till Wåxnäs och lånade en bok ;P Sen bar det av till k-hamn.... träffade först C och sedan J ! Så nu sitter jag äntligen på arslet, känner att det var behövligt! 
Ögonen håller på att gå ihop på mig just nu och jag känner bara att min kropp skriker efter sängen men jag måste verkligen läsa en bok till!! Blä.... inte idag känner jag mest! men men ska väl göra det jag måste ;) Först ska jag ta en dusch så att jag piggnar till lite grann , annars somnar jag med boken i famnen haha!! ;P 


Måste bara säga att jag blivit chockad av många barnböcker och sagor jag läst! Mycket blod kan jag säga ! var inte som Disney om man säger så ;) Intressant på något sätt! 

Nu ska jag sätta fart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0