åh jag fick dom , äntligen !!

Alla böcker som är ursprunget till Twilight, de är mina !!!!!! Började redan läsa medan jag sminkade mig, när jag öppnade paketet och förstod var det var kramade jag Erik med tårar i ögonen! Det är verkligen det jag har velat ha!! nej jag är överlycklig!! Den första boken skall jag börja läsa varje sekund jag får över om man säger så!!! nej jag blev verkligen super glad, han är verkligen underbar! 

http://static.blogstorage.hi-pi.com/musicblogg.se/m/my/mymusic/images/gd/1232993153.jpg
( Googlade bilden) 

Nu vet jag inte vad som händer, jag skulle göra mig i ordning och vi ska snart åka någonstans, hehe erik är hemlighetsfull som få just nu! Får se vart det bär av!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0